aylizinannesiii Herşeyden memnuniyetsiz huysuz aksama kadar elinde maymun oluyorum oyunlar aktiviteler şarkılı oyunlar surekli mızmız ve ağlıyor herseye sinirleniyor o kadar ruhen Yoruldum ki normal mi bu yoksa bitek bizde mi var
Alperenm aylizinannesiii valla benim bebeğim de 11.5 aylık oda aynı hep disardayiz Allah’tan bahçeli evimiz aile apartmanı sadece uyumaya eve çıkıyoruz uyandık mi ya babaannedeyiz ya da bahçede evde durmak bile istemiyor
aylizinannesiii GameOver 13 aylik ama o kadar mutsuz ki herşeyden güldürüyoruz şarkılar söylüyoruz ari vız vız filan eliyle ittirip bağırıyor kafayi yiyeceğim
Ftmaozdm aylizinannesiii 15 aylığız ve şuan bizde tam olarak bu durumdayız rabbim hepimizin yardımcısı olsun, 1 dakika durmuyor resmen o derece sürekli mız mız 🤦♀️🤦♀️
GameOver aylizinannesiii bizde 13 aylığız hiç bir sekilde memnun edemiyorum herseye aglıyo anlayamıyorum