momofa Bebeğim emmeye başladığında ilk tazyikli sütü güzel emiyor bir iki dakika filan. Sonrasında emzik gibi emmeye başlıyor. Ağzından çıkarınca ağlıyor , verdiğimde emzik gibi emiyor dolayısı ile karnı doymuyor. Her memeyi en az 15-20 bazen 30-40 dk emziriyorum buna rağmen diğer memeye geçtiğimizde kendi kendine süt akmaya devam ediyor. Hiç karnını doyurup ta memeyi kendi bırakmamıştır bugüne kadar 😏 nasıl düzeltecem bu durumu bilemiyorum 🥺 ne o doyuyor ne süt bitiyor sürekli kıyafetim ıslanıyor sütten dolayı