Gin Korkuyorum bende reklam çıkmıyor demeye😹 Böyle söyleyen herkeste sonradan reklam çıkmaya başlamış, evlerden ırak😂
Gin elifizm söylemiyorum yo yoo 😹 ama ben uygulamayı kullanmıyorum, tarayıcıdan giriyorum ondan galiba😹
masal_momm elifizm aaa lütfen buraya reklam var gibi post atma lüksümüz yok reklamlar da telefonum sessiz de olduğu halde medya sesi de kısık olduğu halde ses de çıkıyor dedim bir dayak yemediğim kaldı sjssjsjsjsis 🤣🤣
elifizm masal_momm evet telefon sessizde olması ayrı, medya sesinin açık olması ayrı. Mesala instagram kullanırken telefon sessizde ise videolar hikayelerde sessizde oluyor ama reklamlarda öyle değil, bende bunu bebem daha çok ufakken keşfettim🙈😂