1Melodi 5 gün oldu kabız oğlum. Ikınıyor yapamıyor. İlk defa denemek zorunda kaldım. Taş gibiydi karnı. Böylede ben üzülüyorum. Sadece anne sütüyle besleniyor. Bende biliyorum zararlarını. Ama elimden bişey gelmedi. İnşallah bi daha denemek zorunda kalmam. Aslında 3. Gün zeytinyağı ağızdan verince. 4.gün yapıyırdu. Yapmayınca dayanamadım vermek zorunda kaldım.