Hanımlar hangi bezi kullanırsam kullanayım mantar oluyor 😔 şuana kadar komili, huggies, molfix, önlem, prima kullandım taş çatlasın 3. Bezlemem de mantar oluşuyor travazol merhem sürüyorum geçiyor ama bez kullanımına devam ederken tekrarlıyor napıcam ya