Merhaba sevgili anneler,
Oncelikle ben yurt disinda yasiyorum buranin hastane sistemi cok kotu oldugu icin deneyimli annelerden bilgi almak isterim.
Kizimin 15 gunlukken suratinda akne benzeri seyler cikti ve hizla yayildi tum suratina. Tabi hemen doktora gittik bunun akne oldugunu normal oldugunu soyledi (pek normal gorunmuyordu. Becerebilirsem fotograf paylasacagim. Hala devam edince biz de tekrar baska bir doktora gittik kendisi de akne oldugunu biraz cok oldugunu soyledi ve krem verdi. Kullaninca cok buyuk oranda azaldi ama sunu da ekledi ‘haftaya gelin kontrol edelim ona gore mama degisikligine gidebiliriz’ 2 gun once gittigimizde gecmis oldugunu akne oldugunu soyledi ben de kizimin nefesinde hirilti oldugunu bogazinda balgam oldugunu soyledim bunu sadece kullandigim solusyonu kontrol etmesi icin soyledim. Doktor ‘biz bi mama degistirelim bir hafta kullanin’ dedi ve inek sutu alerji mamasi verdi. Aptamil pepti. Kizim normalde cok istahli asla mamayi icmek istemiyor, normalde 4 saat uyuyan kiz acliktan kalkiyor yarim yiyiyor yatiyor tekrar uyaniyor. Kakasi cok normal mukus, kan yok. Kilosu da cok cok iyi. Turkiye’ye gelene ve Turk bir hekime gosterene kadar icim rahat etmeyecek ama akne ve alerji yasayan anneler bir bakarsa cok sevinirim. Bu arada kasinma yok. Yuzunde ve kafasinda var.