SnmzBrc Arkadaşlar selam 🙋🏻♀️ bebeğim 3,5 aylık ve ellerini yumruk gibi yapıp emiyor ve inanılmaz salyası akıyor sizce neden olabilir?
KayraninAnnesii SnmzBrc ay evetttt 2 ay 20 günlüğüz yumruklarını emiyor voç voç ses yapıyor bide salyalı salyalı 🤣🤣🤣 sorun yoktur inşallah
Gmomboys SnmzBrc dönemlerimiz aynı.oral dönem diye geçiyor ellerini tanıyor ellerini emmesine izin veriyorum bu sayede onları kullanması daha kolay olacak.salya için ebe uyarmıştı dişleri çıkmaz ama damakları kaşınır arada dişlikle masaj önermişti.yani herşey yolunda baloncukların tadını çıkarın😍
Havvakck SnmzBrc aynen canım agular sesli Güler birde bu ellerini ağzından çekmez bunlar gelişiminin iyi gittiğini gösterir ♥️
Nassss KayraninAnnesii benim çok hoşuma gidiyor 2 ay 16 günlük bir haftadır yapıyor her bişey keşfetmesinde bende mutlu oluyorum büyüdüğünü farkediyorum çokur çokur elini emiyor bazen yakalayamayıp elini sinirleniyor deli 😁❤️
watermelonlove Ya benim de böyle bebeğim eli hep ağızda emiyor alıp emziriyorum siz emziriyor musunuz yoksa elini tanıyor diye kendi haline mi bırakıyorsunuz 🤔☺️
Selma-aygun37 SnmzBrc maşallah sizinkinin yapması çok normal benimki 2 aylık 3-4 gündür ellerini emiyo salya olarak değilde tükürükleri geliyo eline artık ellerini kesfediyolar