Acili1biber Oyuncak arabaların tekerlerini döndürerek oynuyor oğlum 1 yaşında. Sizinkilerde böyle mi?
Zekimurendebizigorecekmi Acili1biber Otizimli değil canım merak etme . Normal böyle şeyler . Keşfediyor i
Kusannesi Acili1biber hosuna gitmistir görüntüsü hersey otizim değildir 2 yasında yine yapıyor öyle şeyler bizimki
2maviboncuk Acili1biber Evet dönen oyuncaklara bayılıyor pazar günü 1yas olacak normal bence ben anormal olarak görmedim
Acili1biber Zekimurendebizigorecekmi burda gördüm bikaç kere de aklıma takıldı henüz arabalarla nasıl oynayacağını bilmiyor sanırım
Zekimurendebizigorecekmi Acili1biber Tabi ki canım :) siz oynayon birkaç defa çocuğunuzla nasıl oynandığını öğrensin
Alminazli Benimki de yürüme arkadaşını ters çevirip tekerleklerini döndürüyor normal keşif dönemindeler