2 aylık kızım var göbek fıtığı oldu göbeğinden ses geliyor mama içtikçe ıkındıkça patlıcakmış gibi hissediyorum bide doktor korse verdi göbek deliğine baskı uyguluyor ama bu seferde kızım sürekli ağlıyor çıkarmak zorunda kalıyorum bu sürümü yaşayan bar mı acaba bi çözüm var mı