B3238 Arkadaşlar 1 yaşında bebegim sag gözünde 1 haftadır dışa kayma oluyor ama günde 2 sefer falan. Doktora götürdük hiç önemli değil görmesinde sıkıntı yok ilerde estetik açıdan rahatsız olursa ameliyat olabilir ama şu an hiçbir sıkıntı olmaz dedi. Göz önemli bi durum yaşayan var mı? Lütfen varsa tecrübelerini yazabilir mi
ikizlerinannesi2985 B3238 benim kızımda doğuştan var ama içe kayıyor. Dışa kayması daha sıkıntılı, içe kayıyor şanslısınız demişti doktorumuz. Önümüzdeki ay botoks yapılacak gözüne. Gözlük taktık, göz kapama yaptık. Başka bi doktora daha danışın isterseniz
B3238 B3238 b Cngzhn ya geçici de demedi tembellik de demedi, çok net görüyor bir sıkıntı yok dedi direkt
Cngzhn Evet ben kendimde yaasadm,geciici de olablr goz temeblligi de olablr,temebellik icin goze kapama tedaviis yapilir,ben cok zor bir cocukluk ve genclk yasadm,ihmal etme gotur doktora bence
B3238 ikizlerinannesi2985 anlamadim ben bu işi, hep kayık olsa sıkıntı sıkıntı sizinki arada oluyormuş o çok normal dedi israrla
Cngzhn B3238 devamli kayiodu benm ve bir sure sonra tembel olan gozde gorme kaybi olusuyor,beyin cunku hep dgerine gor dye sinyal yolluyor
Miniminnak22 Bebekler için durum nedir bilmiyorum ama ben kendim için gitmiştim arada kayma oluyor diye Doktor baktı bi sorun görmedi. “Dalıp gittiğinde veya yorulduğunda olabilir. Bazen iki gözü birden şaşı olan kişiler geliyo ama gayet sağlıklı gözleri demişti. ” Belki sizin bebeğinizde de uykusu gelince falan kayma olabilir Gözlemleyin isterseniz
B3238 Miniminnak22 evet genelde uykusu olduğunda ya da yorgunken oluyor, bizim doktor da öyle dedi. Bir problem yok ilerde estetik açıdan ameliyat olabilir ama şuan gerek yok dedi :/