Hanımlar nasılsınız? Kızım 1 hafta sonra 5 aylık olacak . Gündüzleri beslenme saatleri baya uzamaya başladı 4 saate arayla acıkıyor içtiği mama da 120-130 cc tek seferde . Emzirmiyorum meme almadı hiç. Benimle aynı durumu yaşayan var mı . Zorlayınca da almıyor mamayı ağlıyor .