Minikoalamm Batmanda çok bişey yok. Kahvaltı covitten önce Petrol cafe tesisleri var oraya gitmiştik Batmana göre gayet güzel hafta sonu açık büfeydi. Hasankeyf e gidebilirsiniz Batmana yarım saat. Avm var o zaten her yerde var. Yani benim bildiğim Batmanda bunlar var ya da biz buralara gitmiştik. Mardin de çok güzel gelmişti bana gece çok güzel oluyor havalar daha soğumamış oralarda bi cafede oturup gün batışını izleyebilirsiniz. Gece deniz gibi oluyor diyorlar 😊 kaleye doğru bakınca da gerdanlık gibi oluyor. Beyazsu var ama yolu sanırım sapa kalıyor Mardinde Midyata yakın oraya da güzel diyorlar ama biz gitmedik. Van kahvaltısını Sütçüoğluydu galiba meşhur orada yedik beğenmedik. Belki başka güzel esnaf lokantası tarzı bi yer bulursanız olabilir. Van kalesine çıkmak da yaz ayıydı van a giderken gözümüz kesmedi açıkçası 😊 Antepde de meşhur bi yerde küşleme yedik ama normal olduğunu düşünüyorum ben tadının. Zeugma güzeldi ama vakit alır dolaşmak😊