ipekile
Öncelikle Çok kişiden duydum bebeğine iyi gelenler tavsiye etti.
Bazen çaresizlik her şeyi yaptırır derler ya.
1.Çay bardağı hakiki zeytin yağını yakmayacak şekilde ısıttım soğuduktan sonra, her alt değiştirme de pomat(pamukta) ile Temiz olan yere sürdüm. Benim çok kötü idi 3.gün gösterdi etkisini şükür kullandıktan 5 gün tamamen gitmişti.
Bu aya kadar hiç pişik yaşamamıştım ben. Ek gıda da ne ters geldi anlamadım.