Merhabalar,
Kızım 3 ay 5 günlük. Öncelikle normal kontrollerimize Liv Hospital gidiyoruz. Aşırı memnunum diyemem varsa tavsiyelerinizi alırım doktor ve hastane olarak. İkinci olarak bugün Dünya Göz hastanesine göz muayenesine gittik ve takibinde sıkıntı görmediğim, gözünde kayma farketmediğim kızım için ileri derece hipermetrop ve astigmat var dediler sıkı takip edin dediler. Elbette üzüldüm ama eğer gerçekten ilgili davransalardı belki kabul ederdim. Oldukça ilgisizlerdi ve dediğim gibi bir sıkıntısı olmamasına rağmen Allah Korusun kör olacak muamelesi yaptılar resmen. Ankara için önerebileceğiniz göz hastanesi veya doktor var mı acaba?