Kızımın alttan 2 dişi çıktı şimdi de sol alt yan kesici dişi çıkıyor beyaZlamış. Normal mi bu? Acaba bu şekilde çıkan var mı?
bi de Allah rızası için nasıl dibdiririm bu acıyı sabah akşam bağırarak ağlıyor bi yandan öksürüyor burun akıntısı grip gibi ya 😢