Mrzeyna Kizlar bir bebeğe bakıyorum 2 yaşında arada mesaiye kalırım demişti annesi lakin bu hafta 5gun kaldı sizde söylemeliyim haftada 5gun mesai fazla die mesai ucreti almıyorum
Mrzeyna kubosunatlasi haftada 2gun olsa neysede 3 4 5 olunca aşırı yoruluyor vede aileme zaman ayiramiyorum ya sabah 7.30 akşam 6.30 normalde mesai olduğunda akşam 9da alıyor zorunlu değil mesai haftada 2gun fazla kalma zorlanıyorum diycem ücretinde de değilim