Cali bizde de meme reddi vardı 1 bucuk aydan 4. Aya kadar bir şekilde emzirdim, uykuda gezerek, ayakta. Az emdiği için sütümde azalmıştı ve beslenemediği inat ettiği için uyumuyordu. Hem ben hem de o yıpranıyorduk. Bu sebeple sağarak beslemeye başladım. 3 saate bir sağıyorum yaklaşık 1 bucuk aydır bu sekilde besliyorum. Sürekli sağmak zor ciddi anlamda vakit harcıyosunuz, bebeğim bazen sağarken durmuyor zor oluyor. Yine de meme reddinde yaşadığım psikolojik sıkıntıyı yaşamıyorum, doyduğu için bebeğimde daha huzurlu. Ben süreci kolay yürütmek için hastane tipi pompa kiraladım.