Gunesgizem Asel21 aptamil in alerji olanı var bizde içiremedim içmezde artık ama çevremde vanilya özü ile içiren var
Momstar Bir çay kaşığı pekmezle içirmiçitm ama her zaman pekmez olmaz dedi Dr ve değişti aptamil progesyom verdi
Momstar Asel21 hayır aptamil içiyor, en kötü tat similac tı sanırım. Biz neocate de kullandık oda fena değildi
Koalina Asel21 Bizde aylarca kullandık kızım içti allahtan ama çok kötü kokuyor doktor bize içmezse az pekmez damlatabilirain yada vanilya şurubu alabilirsin demişti