Serene Cnmkzm Hipp combiotic kullanıyoruz ve memnunuz.Gaz ve kaka problemimiz hiç olmadı bu zamana kadar.
Yepisyenianne Oğlumda inek sütü alerjisi olduğu için golden goat kullandık. Hiç gaz yapmadı güzel kilo aldırdı. Hiçbir sıkıntı yaşamadık. E bebekte daha uygun fiyata başka keçi sütü maması da var ama denemedim.
Melegiimm55 Cnmkzm kilo alimi iyi kizimin cok kusmasina ragmen ne fazla ne az orta düzeyde gidiyoruz suan
Ar-As Cnmkzm golden goat. Çok gaz problemimiz vardı. Onu kullandım geçti. Kiloda aldırıyor. Tadı da çok güzel. Severek içiyor. Tavsiye ederim. 🤗
Yepisyenianne Zuzuuu ilginçtir keçi sütlü mama kullanırken bişey olmadı ama ek gıdada keçi yoğurdunda alerji oldu. Muhtemelen %100 keçi sütlü yoğurt değildi diye düşünüyorum.
Minikprensmmm Ben de geçen böyle bi post açtım sma kullanıyordum ama oğluma hiç yaramadı... buradakilerin tavsiyesi üzerine bebelac gold aldım ilk 2 gün kabızlık oldu doğal olarak mamanın etkisiyle ama şuan gayet iyi bence denemelisin
Gokceninannesiiyim Cnmkzm bebeğim 21 günlük ilk aptamil ile başladık kızımın karnından gürül gürül sesler geliyordu ve huzursuzdu. Şimdi hipp kullanıyoruz gaz sıkıntımız ara da oluyor rahat uyuyor karnındaki sesler kesildi öneririm.