Mnlannesi yeme içmenin süte bir faydası yok. Çünkü meme ile mide arasında bir bağlantı yok. Sütü artıran şey bebeğinin emmesi emerse beyne uyarı gidiyor ve beyin sütü üretiyor. Yani çokça emzirmen gerekiyor sütünün artmasını istiyorsan. Birde göğüslerinin yumuşak olması yok oldugu anlamına gelmez. Bebeğinin ihtiyacı kadar süt üretiliyor demektir. İlk zamanlarda orantısız süt üretilir daha sonra göğüslerin alışır ve bebeğinin ihtiyacı kadar süt üretilir. Emme süresinin çok önemi yok 5 dakikada boşaltır zaten kilo alımı bez miktarı yerindeyse telaş yapma