Saripapatyamm Kızlar çocuğunuza oda yaparken ne şekilde oda yaptınız nerede yaptırdınız?memnun musunuz? Ben çok memnunum diyen var mı? İnternetten yaptıranlar sağlamlık ne şekilde ?
Ssmyldrm Saripapatyamm canım bebeğm 18 aylıkken Montessori aldık altı cekmeceliz kanz marka İşbir yatagida çok memnunuz iyiki Montessori almışım bebeğim uykuda çok hareketli için çok rahat ben açık olan yerinide kapattim
Tugbatugba123 Saripapatyamm çocuğun kaç aylık benim kızım 20 aylık Montessori düşünüyorum. Ama çok kararsızım ikeanın büyüyen demir yataginida düşünüyorum ama çok basit geliyor oda anliycaj yaşta çünkü artık begenmezse yatmaz kaç aydır araştırıyorum
asiltonunmommysi Saripapatyamm mrv5556 montessori yaptırdım tek çatılı instagramda minimasif sayfasından memnunum, bergüzar korel, hepsi grubu cemre falanda orda yaptırmış gördüm. Kaliteli gayet güzel. Yatağı 80×160 yaptırdım kendimde yatıyorum bebekle beraber boyum kısa rahat oldu şifonyer ve dolapta yaptırdım tüm eşyaları rahatlıkla sığdı
Aysun1981 Ssmyldrm merhabalar, bir sorum olacak size: yatak kısmında sonra kalan kenarlik kısmı kaç cm? ve bu yeterli oluyor mu? bebekler büyüdükçe sanki tırmanıp düşer gibi geliyor bana. Baktığım bazı modellerde 35-40 cm kalıyor da, bu az degil mi?
Saripapatyamm Tugbatugba123 Bende arastryrm aylardır internetten almak istemiyrm bilmeden kötü gelir diye mobilyacılar pahalı yapıyor mağazalarda da bilgim yok ondan sormak istedim ne kullanıyorsunuz memnun musunuz diye belki bir fikir olur
Miniginannesiiii Tugbatugba123 ona da gıcırdıyo zamanla dediler yaa demir ya mantıklı yani gıcırdama yapma ihtimali çok yüksek ahşap büyüyeni de güzel ikeanın ama kormalığı yok diye bende montessoride karar kıldım gibi
Splash-Splash-Love Saripapatyamm Ben internetten aldım fotoyu bulursam atarım. Memnunum içinde eşim bile yatıyor 😂90×190 almıştık
Saripapatyamm mrv5556 hazirlarin da çok hafif ve sallanır olduğunu duydum ondan soğudum evet yaptırma pahalı😭
Saripapatyamm asiltonunmommysi istenilen ölçü de yapıyor sanirm ben yatağını almıştım 1e 2 yatagmz ona göre yaptrcam zaten bende miniğim ama oğlana geniş alan ,😊 dedgn sayfaya bakicam hemen
Bualemdeyeniyim bizimki bu sekilde kayınpederim marangoz ham ağaçtan yaptı vernikledi memnunum. Kuzenim netten almış hepsi dağılmış. (foto yazdan kalma🤪)
Saripapatyamm Bualemdeyeniyim tam olarak böyle istyrm sen sansliymissn 😊 altında çekmece olmasn silinebilsin diye fln bize de yapip göndermez mi amca 😀 bizi de torun kabul etsin
Bualemdeyeniyim Saripapatyamm 😁😁 torun olarak kabul eder tabi ki hepsi melek🐣 ben de alto silinebilsin diye böyle istedim