motherlove estağfurullah olmaz tabi🌸☺️
sabahları aptamil 200 cc mamaya hero baby tahıllı meyveli yada sütlü pirinçli kaşık mamasından yaklaşık 4 mama ölçeği kadar koyup çalkalıyorum. Aptamilin kaşık mamasından almak istedim fakat devam sütü varmış içinde ben mamayla karıştırdığım için böbrekleri yorulmasın diye hero babyninkini tercih ettim. Doymazsa bi 50 cc daha yapıyorum bazen. Hipp te kullandım ben fakat mamasıda kaşık mamasıda oğluma yaramadı maalesef