Pnr_2021 kızım 14 aylık diğer kızım 17 günlük :) Hiç bir problemim olmadı hatta kızım sürekli kucak istediği için pek dinlenme şansım olmadı. Ona rağmen bir sıkıntım yok. Evet dikişlerim ilk sezaryendeki gibi degil biraz daha fazla bakım istiyorlar muhtemelen iyileşmesi zaman alacak ama agri falan yok. Sadece araya en azından 2 sene koymak her zaman icin daha iyi çünkü hem anne icin; sağlık yorgunluk her iki bebeğe de yetmeye çalışmak. Hem de ilk bebek icin; ilgiye ve sevgiye ihtiyaç iki kat daha fazla duyuyor bunun icin en az 2 sene şart ama bunun da tadı ayrıdır illa ki suan yorgunluktan yetmeye çalışmaktan hissedemesem de ileri de umarım keyfini çıkarırız :)