Balkiz20 Bazen dönerken kollarını kurtaramayınca bile ağlıyorlar. Yerde en fazla koltuğun kenarına çarpar başı onda da birşey olmaz Allah’ın izniyle. Ben salonda oyun alanı oluşturdum. Yerde birkaç battaniye yorgan serdim geniş olarak, yanlarına herbir tarafına koltuk minderlerini koydum büyük onlar baya. Oyuncakları da içinde biz oraya basmıyoruz direk koltuğa çıkıyoruz. O da hem rahat oynuyor hem dönüyor istediği gibi. Hareketi kısıtlanmamış oluyor🥰 Geçmiş olsun tekrar endişelenmeyin, bir sıkıntı olmaz inşallah 🙏