21 aylık oğlum dün itibariyle 2 yaş sendromunun dibine vurdu 😞 ne yapsam olmuyor. bi kaç ay önce de aynısı olmuştu dolunay dediler, yok canım demiştim. ama dünden sonra dolanay yüzünden olabilir mi acaba diye düşünmeye başladım. aynı durumu yaşayan var mı? gerçekten etkileniyo olabilirler mi? 😱