Kızlar 3 gün önce grip olduk bebeğim ve ben eşimden geçti o da grip oldu test verdi covid değil grip dedi doktor her neyse kızım 14 aylık ateşi yok ama öksürüğü ve burun akıntısı vardı sesi de değişti dün doktora götürdüm boğazı kıZarmış dedi doktor iburamin Zero zaditen nazal nem burun spreyi birde bisolnatur öksürük şurubu verdi dünden beri bütün şuruplarını içiriyorum fakat bugün cok daha öksürmeye başladı gece uykusundan uyandı sürekli öksürmekten şimdide cok ağlıyor balgamı var sanırım onu atamıyor uykusu var cocuk uyuyamıyo öksürmekten ateşi yok ama napsam tekrar götürsem mi bilemedim yaa