Tospikkkk Annelerim öncelikle yorum yapan herkese teşekkür ederim bu ilk adım ayakkabısını kaçıncı ayda almam gerekiyor belli bir kriter var mı lütfen tecrübeliler yazabilir mi çok kalp🥰
Elmass42 Tospikkkk kızım yürüdü 1 hafta sonra aldım çünkü yürüdüğü için bebek arabasında oturmak istemedi elimizden tutup yürümek istedi o yüzden aldım
Busra7125 Tospikkkk 10 aylıkken yürümeye başladı 10 . Ayın sonunda yürümeyi ilerletince almıştım civilin ayakkabisiydi
Berenikomm Bizim kız 11 aylıkmen yürümeye başladı o zaman aldık dışarıda giymeye De 1 yaşında başladı.Ve vicco markası aldık.