Alyosun_annesi7 reflü yatağının markasının önemi yok hepsi aynı mantık kafayı yukarı da kalması bizde de gizli reflü vardı kusmuyordu geri yutuyordu gavisgon şase kullanmıştık 4 aydan sonra düzelmeye başlıyor 6 ayı geçerse tekrar dr bakmalıymış hatta dün bir dr un paylaşımını okudum bu arada gavisgon feci kabızlık yapıyor birde reflü yatağı yerine yattı yeri de bayır şeklinde yapabilirsiniz yatağının altına kitap gibi bir yükselti koyarak