Merhaba kızlar ek gıdaya baslayali 15 oluyor tadım sürecini bitirdik ama oğlum yemek istemiyor. Meyve filesine koyunca kendisi emip yiyor. Pankek tarzi birsey yaptigimda da yarisi yere gidiyor yarisi mideye gidiyor mu emin değilim. Muhallebi corba falan yapip kendim yedirmek istedigimde kesinlikle agzini acmiyor kafasini saga sola ceviriyor. Zorla guldurerek falan 1 2 kaşık verebilirsem anca yiyor. Ne yapacağımı şaşırdım emek verip yapiyorum bir hevesle yemeyince de üzülüyorum. Gelişemeyecek yemek yemeyi sevmeyecek diye de kafama takiyorum. Emme de sıkıntımız yok cok şükür ama başka birsey istemiyor. Bu durumu yaşayan ve çözüm önerisi olan var mi ? Fikirlerinize ihtiyacim var ?