Bebeğim 32 hafta prematüre doğdu şuan tam 6 aylık ve doktor ek gıdaya başlayalım dedi ama kafam çok karışık ne yapsam bilemedim , doktor sebze püreleri ile başla dedi ama bebek reddediyor, bal kabağı püresi yaptım kabul etmiyor geri kusuyor , siz ilk olarak ne ile başladınız ve nasıl ilerlediniz ?