ceylin33 İyi günler arkadaşlar sormak istediğim hastalığı geçiren bebeklerde bebekte ateş burun tıkanıklığı genzi akıntısı olanlar calpol harici antibiyotik kullanan oldu mu aile hekimimiz Klamer 125 lik antibiyotik te kullanın bebeğinize dedi
DefneNil_ ceylin33 şu an bende şüpheleniyorum önce kızım jastalandı ama bende birşey yoktu iltihaplı grniz akıntısı dediler ventolin klamoks ve calpol verdiler ama dğn bende kötüleştim boğaz ağrısı öksürük baş ağrısı kemik ağrısı ve yüksek ateş var acaba bizdemi korona olduk
pmrsk ceylin33 ismini hatırlamıyorum ama antibiyotikti yani.. doktor da kullanın demiş bı sakincasi olmaz bence. Antibiyotik daha çabuk iyilesmesini sağlar öksürüğü varsa… İhmal etmeyin derim
ceylin33 pmrsk tedirgin oldum bende kaç gün süreyle kullandınız acaba ve ne kullandınız hatırlıyor musunuz birde semptomları çok diye mi verilmişti
pmrsk ceylin33 antibiyotik başlayınca bitirilmesi gerekiyor yarım bırakmayın… Ateşi ve sancısı vardı sadece bizim bebegin belirtilerde. Tedbir amaçlı kullanmıştık öksürük yoktu… kaç aylık ona göre c vitamini takviyesi yapablrsnz ek gida donemindeyseniz mandalina portakal falan..
ceylin33 DefneNil_ zaten covid ve gribal enfeksiyon karıştırılıyor bize de üst solunum yolu enfeksiyonu var gibi dendi ama biz yine de bebeğe test verdik ama bizim cuma günü son temasımız olarak pazartesi bakıcımız covid çıktı bizde olma ihtimali yüksek diye test verdik iyili de vermişiz
ceylin33 pmrsk evet burun akıntısı genzi akıntısı tıkanıklık hafif öksürük hapşırma ve ateşi oluyor o zaman kullanalım çok teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için
Sudeanne ceylin33 benim oğlum oldu 6 aylıkken sadece calpol kullan dedi belli saat aralıklarla ondan verdim bolca emzirdim
miracinannesi30 Bizde dün kovid oldugunu öğrendik öksürük hirilti halsizlik var bebegimde bizede doktor azro şurup verdi bugün basladik buhar falan veriyorum grip ilaclari falan bugün çok iştahsız hic bisey yemiyor bebegim 😔