Bir_prens_bir_prenses 2 gündür alt karnım agriyor sezeryan yerinin biraz üzeri ama içten bi ağrı yani 40 gün olucak sezeryan olalı neden olabilir yaa korktum bisey mi olmuştur iç dikişlere felan
Sevo2855 Bir_prens_bir_prenses benim bebeğim 3 aylık oldu hala bazen ağrıyo değişik dikiş ağrısı gibi bi şey doktora gittiğimde herşey normaldi belki soğuk falan alıyoruzdur.
canevlat_- Bir_prens_bir_prenses aynı sıkıntı bendede var cnm yani sezeryan oldm çok rahat atlattm ama sonradan ağrıları oldu oda içten oluyo böyle sanki tutup sıkıyorlar bnde 3 ay etti doğum yapali ama sanırım normaldir kime sorsan aynisini diyo daha erken toparlanmamz için dışı kapali olmuş olabilir ama içimiz hala yarali kat kat icinden yaralı biliyonmu normal yani cnm
Sukran3838_ozcan Bir_prens_bir_prenses İkinci sezeryan ameliyatım usuttugun zaman genelde ağrım oluyo kendini üşütme iki yılda geçse üç yılda geçse usutunce agriyo
Aycanmbenim Bir_prens_bir_prenses canım benimde doktorum 6 ay normal dedi hissettiriyor yani ha şişlik kızarıklık akıntı ısı artışı varsa enfeksiyon olabilir takip et ama diğer türlü normal
Bir_prens_bir_prenses Sevo2855 aynen değişik bi ağrı inşallah normaldir fazla eğildim kalktım ondan mı acaba
Sevo2855 Bir_prens_bir_prenses olabilir bazen bebeğimi kaldırdığımda karnıma vs basiyo o zamanda aynı şekilde ağrı oluyo
Sevo2855 Bir_prens_bir_prenses birde regl olmadan önce dikiş yerlerim ağrımıştı normal regl ağrısından farklı
Bir_prens_bir_prenses canevlat_- bende kolay atlattım.sonra kendime hiç dikkat etmedim için ağrılarım oldu galiba dinlenmem gerek biraz ama 2 çocukla zor dinlenmek😥 ilk sezeryanmda zor atlattım ama hiç ağrım olmadı sonradan bu tam tersi oldu
Sukran3838_ozcan Bir_prens_bir_prenses Benim İlk zordu bir ay kalkamamistim bunda 3 günde iyileştim her işimi yaptım
canevlat_- Bir_prens_bir_prenses Olabilir cnm dikkat et yinede sıcak tut kendini ağır şeyler kaldirma baya etkiliyo çünkü daha erken iylesmemiz için
_Prens_annesi Bir_prens_bir_prenses benim sezeryan olalı 8 ay olucak bende de karın ağrısı, sezeryan yerinde hasasslık oluyor ayağından çorap eksik etme üşüttüğün zaman ağrı yaparmış doktorum söyledi
Mihruss Bir_prens_bir_prenses 13 . günüm ve bende de aynı şikayet var dikiş yerleri ağrımıyor hafif üst bölümü içten etim ağrıyor bir de dikiş yerlerim şişiyor ama dikiş kısmında ağrı yok
Bir_prens_bir_prenses Sevo2855 regl olmam herhalde daha lohusa kanamam tam bitmiş değil ben zorladım sanırım kendimi