Suu123 asla bakımlarımı ihmal etmem aslaaa hergün rutin bakımlarımı yaparım süslenirim saçlarımı yaparım. Bebeğim var diye yatalak hasta değilim ya çok şükür 😇 sezeryandan 10 dk sonra saçlarımı maşa yapmıştım hastaneye de doğuma topuklularla gitmiştim valla