Ozlmmckr ben önce ayıcıklı yoyko aldım tasarım çok güzel ama sesi çok kısıktı iade ettim ebebek vtech1200 mü neydi numarası yüksek model olanı aldım evim 140m2 bi ucundan diğer ucuna balkona çıkınca sinyali kopuyo. Şimdi salonda kullanıyorum ama çocuk odasında kullanmak için aldım o yüzden iade etmedim ses kalitesi falan iyi.Bunları yazdım ki dublex eve alacaksınız bu ikisini eleyin 😅