Toprak0835 daha çok erken canım zamanla vereceksin o kiloyu da. Bana sorarsan öyle çayları kullanma. Zamanında kullanıp çok fazla zararını görmüş biri olarak diyorum ki sağlıksız zayıflama yöntemi. Sonrasında vücut zarar görüyor. Ben hamileliğimde toplam 7 kg aldım Doğumda hepsi gitti emzirirken biraz daha gitti ama emzirme dönemi çok yedim herşeyi yedim yine aldım😀 dikkat etsek yeter aslında.