Merhaba Anneler. 7,5 aylık bir kızım var. Baş ağrısı nedeni ile doktora gittim.Mr çekilde. Beyin sıvısında fazlalık olduğundan beyin içi basınç söz konusu dedi. En kötü seneryo karın boşluğundan şant takılıp emilim yapılamayan fazla sıvının burdan akmasını sağlamak. Şimdilik bir ilaç verdi. Adı da Diazomid ve çocuk gelişiminde gerilik yaratan bi ilaç. Öyleki ya emzirmeyi ya ilacı bırakın yazıyor. Doktoruma özellikle sordum günde bir tane bişi yapmaz diyor. Ama nette kesinlikle bırakılmalı yazıyor. Doktorumda göz sinirlerine basınç olursa gözlerin etkilenir diyo. Çocuğumuda emziryorum. Emzirmeyi bırakmak istemiyorum. Hapı içmemeye karar verdim. Doktorumu dinleyip içmelimiyim. Kafam çok karışık bilemedim ya. Benim gibi by ilacı kulanan oldumu. 😔