Serrax Kızlar merhaba bebeğim 7 aylık dudak bağı olduğunu farkettim bugün😳 kesitren oldu mu daha önce? Deneyimleri patlaşır mısınız
cicekbahcem Serrax geçmiş olsun, dil bağı ve dudak bağı bizde mevcut, dil bağı kesildi,dudak bağı için de doktorumuz bekleyin yüz yapısı otursun öyle kesilsin dedi
Utkucan Serrax dudak bağı değilde dil bağı vardı oğlum da 15 günlükkeb muayene esnasında kesti doktor direk ama 7 aylık bebek büyük tabi doktor anestezi falan uygulayabilir
minikmelegimmmm Serrax nasıl fark ettiniz ben de şüpheleniyorum bugün doktora gideceğiz üç dört gündür emerken memeyi kavrayamiyor gak guk ses çıkıyor meme reddi de yaşıyoruz acaba ondan mi dedim 2.5 aylık benim
Bssra Serrax 2 aylıkken kestirdik dil bağı varmış çocuk doktoru görmemiş onun yüzünden çocuğum meme emmedi maalesef ameliyat ortamında KBB doktoru kesti
Serrax Utkucan çocuk doktoru mu kesti? Bizimkini de doktoru keser mi acaba ya yarın kontrolü vardı gitmişken halletse🤦🏼♀️
cicekbahcem Serrax hayır çıkmadı disimiz, ayrık çıkacak evet ama bizim doktorumuz çocuk cerrahı ve bulunduğum ilde ünlü bir doktor. Dudak yapısı oturmadan kesilirse sonuçları iyi olmuyor dedi, büyüsün öyle bakalım dedi. Dil bağını kestirdik şükür
Utkucan Serrax yok hayır çocuk cerrahı kesti yani asıl onların uzmanlık alanıymış ama Kulak burun boğaz doktoruda kesebilirmiş yinede doktorumu çocuk cerrahına önerdi ama çocuğa bir etkisi yoksa kestirme yani boşa anestezi falan almasın benim oğlum ememiyordu ilerdede düzgün konuşamaz dendiği için kestirdik dili yukarı kalkmıyor dışarı çıkmıyor dil bağı biraz daha problemli ama dudak bağı öyle değil
Serrax cicekbahcem neden iyi olmuyormuş açıkladı mı doktorunuz? Çok yeni öğrendim hiç hakim değilim konuya
Serrax minikmelegimmmm hiç emme sorunu olmadı bizim ama bugün severken farkettim dudağıyla damağı arasında deri var Kestirmek istiyorum ama ya sonradan telle uğraşmasın yavrum dişleri ayrık gelmesin diye
minikmelegimmmm Serrax anladım cnm onu blmyrum o zaman emme sorunu olmazsa müdahale edilmiyor bildiğim kadarıyla araştırdım ben de dünden beri bakalım bizim yoktur inşallah ben emme sorunu yaşıyorum ondan dolayı merak ettim
Serrax minikmelegimmmm emme sorunu yoksa estetik kaygılardan dolayı kesmiyor mu doktor 😳 ya ama neden🤦🏼♀️
minikmelegimmmm Serrax blmyrım cnm bugün gıttık çok az var dudak bağı ama emmeye sorun teşkil edecek kadar değil dedi yani kesmiyorlar
Serrax cicekbahcem evet yarın Allahtan kontrol günümüz iyi denk geldi yoksa düşünmekten kendimi yerdim🤦🏼♀️
Serrax cicekbahcem baktığım kadarıyla yoktu ama çok da açtırmıyor ama ilk doktor kontrolünde 1 aylıkken doktora sormuştum yok demişti
cicekbahcem Serrax ağlarken dikkat edin bir, bizimki o kadar doktora gitti ben gördüm sadece, sonra kestirdik çocuk agulamaya başladı