1prens1prenses02 Kızlar 36 günlük olduk bebegimin pişigi ve gögüs yaram dışında sıkıntımız yok şükür ama bunlardan bir türlü kurtulamıyorum emzirmekden korkar hale geldım kopacak sanki o kadar yara.pişik için de hersey yaptım sizler neler önerirsiniz?
Bao 1prens1prenses02 ıslak mendil kullanıyorsanız bırakın. Hiç bir ıslak mendil doğal değil. Doğal diyenlere inanmayın. Pamuğu saf suyla ıslatıp temizliğini öyle yapın. Ve mutlaka kurulayın. Her bez değişiminde pişik önleyici kullanın. Ben mustela öneriyorum. Bu şekilde çözebilirsiniz. Göğüsler için gümüş kapak satın alın. Ve en önemlisi bebeğinizin meme ucunuzu emmesine izin vermeyin. Kahverengi halkayı ağzına sokun. Ucunu emerse hep yara olur. Geçmiş olsun.
Anniskos 1prens1prenses02 göğüs ucuna zeytinyağı sürüp deneyebilirsin. Bende biraz işe yaramıştı. Bi de sütünü biraz sıkıp göğüs ucuna sür. Pişik için de mustela harici bi ürün denemek istersen sudocrem tavsiye ederim. Doğumdan itibaren hep onu kullandım. Pişik sorunumuz olmadı hiç.
1prens1prenses02 Bao mustelayı denemedim ıyı geliyorsa hemen alırım yazık yavrum çekmesin 2 gündür pamuk ve su ile temızlıyorum.gögüs ucum büyük oldugu için sanırım hepsini kavrayamıyor o yüzden yara ıyı olmuyor.tşk ederim yardımcı olduğunuz için.