Gulsummm canim aslinda tum mamalar besleyicidr kilo aldirir. Aptamil daha seker ağırlıklı oldugu icin fazla kilo aldiriyir diye biliyorum ama cocuguda sunger gb yapmasida iyi degil. Ben doğduğundan beri hipp kullanıyorum. Memnunum. Bebeklerin kilo alimi icin gece beslenmesi cok onemli. Gece duzenli besleniyorsa iyi kilo alir.