cicekannesiii canım bu puset. Bebeğiniz içinde duruyorsa kısa bir süre daha kullanılabilir. Ama yatar pozisyonda olduğu için belli bir aydan sonra bebeklerde tercih etmiyor zaten . Oturmak istiyorlar. Ben uzun süre bunu kullandım 2 yaş civarı oto koltuğuna geçtim. 11 aylık falandı. E bebeğin Şubat ayında her sene indirimi olur ben onu beklemiştim sizde bekleyin isterseniz