MerveAkty sen iyisen sorun yok canim ama ne bilim sezeryan sonuçta kolay değil bıçak deydi bi kere benimkiler de 1 yaş arayla oldular ama ben ikisini normal yapmıştım bu 3 cü zor oldu sezeryan oldum maalesef şimdi çok korkar oldum sezeryan çok kötüydü yaa hala travması üstüm de 🙈