Merhaba kızlar, kızım haftaya 15 aylık olacak inşallah şu an hala 2 uyku yapıyor gündüzleri sabah 7de uyanıp 9bucuk-10 gibi ilk uyku ardından 2buçuk gibi de ikinci uyku. Ama son 10 gündür çok direnmeye başladı iki uykuya da. Tek uykuya geçeyim dedim imkanı yok dayanamıyor bu sefer de ağlama krizleri yaşıyoruz 🤦🏻♀️ 3 uykudan 2 uykuya geçişimiz çok rahat olmuştu ama bir haftadır uğraşıyorum düzene sokamadım. Tecrübeli annelerden fikir istiyorum siz neler yaptınız 🤓