Arkadaşlar burası İstanbulu her ilçesinde nerdeyse şubesi olan Türkiye in ilk çocuk üssü diyor. Yani kendilerini böyle tanimliyorlar. Bizde sadece 5 km uzakliktaymis hiç cocugunu götüren varmi. İşleyiş nasıl oluyor. Havalandırma sistemleri falan var mı. Yani ben istiyorum ki bem cocugimu götüreyim orda beraber vakit geçirelim. Yani gideyim onlar çocukla aktivite yapsınlar dan ziyade bej vakit geçirmek istiyorum