tekboynuzluat Bi salaklık yaptım randevu aldım parayı yatırdım ama aşıırı pişman oldum. Şikayet varı okumamışım🤦🏻♀️ O kadar şikayet var kiii Allahım ben akıllı bir insandım neden böyle bir şey yaptım ki🥲 giden memnun kalan var mı hanımlar umut fakirin ekmeği😅
Missfistik tekboynuzluat ay cnm hepsinde var öyle şikayet sorunları. Hangi güzellik merkezini araştırsan bişeylik çıkar. Hatta tv de programı olan bi adam var estetisyen. Kaç kişiyle davalık olmuş. Bi kişi ölmüş estetikten sonra
tekboynuzluat Missfistik ahh ahh salak kafam ahh🤦🏻♀️ Garanti veriyorlar hadi olmazsa tekrar tekrar deneriz diye ama inanmıyorum
Adababy tekboynuzluat neeeey 750 tl yi onlara yedirceğime gider güzel bi yemek yerdim hayat kısa 🤣 yada gider spor salonuna yazılırıdm çok çok geçmiş olsun😂
tekboynuzluat Noname21 hahshhaha😂😂 yok kuzum işlemin adı öyle😂 3 saate minimum 5 kilo 40 cm incelme vadediyorlar😬
Tatlican tekboynuzluat Bazı insanlar cok memnunsuz oluyor belki iyidir şöyle düşünun süper bir otele gidiyorsunuz ben bu otelden hic memnun kalmadim diyenler olabiliyor 🤷♀️
tekboynuzluat Tatlican ya seni yerimm❤️ Me güzel moral verdinnn😍 inşallah öyle olur canımm yoksa depresyona girerim😂
Noname21 tekboynuzluat e oyle zaten zayifliyon ya 😃 ben boğazımı tutsam sonra karin ve iç bacak için düşünebilirim aslında Bu arada böyle şeyler tamamen şans işi gerçekten. En ufak şeyde bile memnun olmayan oluyor. Lazer de de bu şekilde bu işler şans ve ben şanssız bedeviy8m😃
Diana07 Paketi yaptırmadan olumsuz yorum yapamazsınız ki çevremde Banu parlağa gidip incelen arkadaşlarım var sonuçta herkeste etki etmiyor
tekboynuzluat Diana07 yok ben yapmadım da yapanları okudum o yğzden biraz moralim bozuldu😒 bende de etki etmezse diye ama bunu duyduğuma çooook sevindim gerçekten incelme oldu mu arkadaşlarınızda😍
tatlibiseey tekboynuzluat gıtmeden boyle bır kanıya emın gozuyle bakmayın bızım gelının annesı gıttı gayette guzel zayıfladı .banu hanıma guvenıyorum sızdr ıcınızı rahat tutun
Diana07 tekboynuzluat canım biri basenleri için gitmişti güzel sonuçlar aldı biri de çatlak tedavisi artı incelme için gitti