Bety Merhaba anneler bebeğim bugün 12 günlük oldu sağlık ocağından aradılar topuk kanında tsh düşüklüğü varmış tiroid hormonlarıyla alakalıymış başına gelen var mı? Çok canım sıkıldı 😭 pazartesi tekrar kan alıcaklar 😭 bı durumu yaşayıp bilgi veren olursa sevinirim
cicekbahcem Bety topuk kanındaki değerler bu ara gerçekten anormal geliyor,kimden duyduysam aynı sıkıntı var maalesef. Merak etmeyin bizimde oldu sonraki kanda düzeldi
Arifeeee Bety 5 günlükken aradılar biraz yüksek çıkmıştı üst sınır 5 gibi bir şeyken bizim 5.5 gibi bir şey çıkmıştı. İkinci kez tekrar alınacak dediler. Sağlık bakanlığı ilgileniyor sonuç kötü gekirse bizi arayacaklarıl demişti aile hekimi. Ama arayan soran olmadı. Hemşire tanıdık özellikle sormuş aranmadiysanız problem yok denildi. Şükür ki aranmadik. Yani demem o ki ilk başta düşük ya da yüksek çıkabiliyor sonra düzeliyor inşallah sizinki de düzelen bir şeydir
Serozzz Bety birebir aynisini yasadim kendini hic uzme bazen degerler yanlis olabiliuor demisti hemsire. Ucuncu topuk kani verdigimizde hic aranmadik . Ben cok uzmustum kendimi bende de tiroit var cunku. Icin rahat olsun cozumsuz degil cok sukur.
Bety Arifeeee hastanede alınam topuk kanıyla karşılaştırılıyormuş yine yüksek çıkarsa hastaneye sevk edicez dedi
Bety Serozzz hemşire çok kan aldık öyle ikinci kez dedi ama insan yine endişeleniyor. Umarım ikincide çıkmaz 😭
cicekbahcem Bety değildir korkmayın,hem ola ki tekrar sorun çıktı, tedavisi olan bişey,hapını düzenli kullanımda üç yaşında geçmiş oluyor
Arifeeee Bety referans değerleri arasında olmayınca evet üzerine düştükleri bir konu. İnşallah bir şey çıkmayacak. Çünkü çok sık duymaya başladık bunu bu günlerde
Bety cicekbahcem öyle mii önceki postlara baktım da gelişim geriliği yazan arkadaşlar olmuş ondan korktum 😭
cicekbahcem Bety farkedilmezse öyle oluyor, ayrıca gelişim geriliği derken sadece kilo ve boy oluyor merak etmeyin,ben laboratuvar teknikeriyim 🥰
Bety cicekbahcem merhaba 🤗 Sağlık ocağını aradım geri dönüş olmadığını söylediler yani herhangi bir sıkıntı olsa mutlaka dönüş yaparlardı bi sonuçları göremiyoruz dediler cuma resmî tatildi ya hafta sonunu zor geçirdim . Çok teşekkür ederim size dediğiniz gibi bu aralar sıkıntılı topuk kanları sanırım ☺️☺️