Aaa1234 daha çok küçük🐣
Bir düzeni olması için erken. Genel itibariyle o aylarda hep uyku halinde oluyorlar zaten. Benim oğlan 7 aylık, beşiğine koyarım kendi uyur. Gün içinde net bir şekilde şu kadar uyku yapıyor diyemem. Bazen bir defa uyuyor bazen üç defa. Müdahale etmiyorum. Uyku sinyali verince ona uyuyorum.