Merhaba, üst solunum yolu enfeksiyonu kapmışız, ateş, öksürük krizleri, nefes almada zorlanma, balgam atamama. Doğal yollardan bir tavsiyeniz var mı hanımlar, daha çok küçük, antibiyotik kullaniyoruz ama 5 günde gecmeyecek gibi, vicks 6 aydan sonra yazıyor, çaresiz kaldık 🥺