Merhaba kızlar bugün 1 ay 1 günlük olduk kızımın poposunda çok fazla pişik olmuştu çok şükür ondan kurtulduk tamamen geçti nerdeyse ama bebeğim kakasını çişini yaparken çok ağlıyor kıvranıyor sebebi ne olabilir sadece anne sütüyle besleniyor sarı sıvı yapıyor kakasını herşey normal ama ağlamasını anlamıyorum çok zorlanıyor