Aabt112 Bebegım hiç sevmedi garantisi belgeleri herseye duruyor bır veya ıkı kere 5 dk kullandı kılık bebek ihtıyacı olana cüzi miktarda verebılırım resım eklıycem
VERA19 Aabt112 Merhaba.İl etiketi ekleyebilmek için soruyorum🌟 Hangi il? Birde Ürüne ait fiyat bilgisi fotoğraf paylaşabilir misiniz? 🐞
Aabt112 Eymen20211 markası bagi gerçekten ıkı kere 5 dk bindi poşetleri dahi duruyor kolik bebek olduğu için ve alerjimiz vardı sadece kucakta yüz üstü duruyordu hıc yatmak nasıp olmadı suanda alışmadığı ıcın bınmıyor nokta çizik bile yok e bebekten aldım
Aabt112 snowflake diyorum ya çocuğum çok huzursuzdu belkı oyalanır dıye aldım ama yavrumun alerjısı varmış yatamıyordu hıc kullanamadık 😢☺️Tertemız kaldı açılmamış olsa sıfır sayılır 😊