Sevo2855 eşimin benim ve bebeğimin tamamlayıcı sağlık sigortası var . Bu işi yaptığım için değil yapmasam yine de tss yaptirirdim. Ücretsiz muayene oluyorsunuz hiç bir tahlil ücreti ödemezsiniz. Hastaneye yatış durumunda bile hiç bir ücret ödemeden tedavi olursunuz. Bazi şeyleri karşılamıyor tss evet ama poliçeyi 2, yıl yenilettiginizde doğum gibi sünnet vs gibi 1, yıl anlamadığiniz hizmetleri 2.yil alırsınız